Inspiratorskolen

Mitt navn er Trond Engen, og jeg jobber som norges eneste mentale handyman for Inspiratorskolen. Jeg har nå jobbet i  over 15 år som kursholder i motivasjon, aura og energiflyt, dog bare på deltid de siste årene. Mitt største visjon med inspiratorskolen er å få flere til å forstå at våre evner og muligheter er uendelige, og hvordan man på kreative måter kan bruke informasjonen som ligger i vår underbevisste visdom og rundt oss.

Min CV i den alternative verden:

• Sterk intuisjon med både erfaring og interesse for det spirituelle allerede fra barndommen og ungdomstiden
  • Utdannelse i voksen alder via bla. Auraskolen.dk, Nordlys.dk, LivogLyst, Reiki og Reconnectiv healing
  • Sterke opplevelser i forbindelse med meditasjon i kapell etter Marchello Haugen i Lillehammer
  • Studert mye Antroposofi, teosofi og kosmologi - "Lær av gammel visdom for å forstå fremtiden bedre"
  • Heltids aurafotograf i 2007-2010- Fortsatt deltids aurafotograf og inspirator
  • Har gjennomført auratransformasjon
  • Er de senere årene inspirert av Abraham (Ester Hicks), Martinus kosmologi og Neal Donald Walsh

Spesialitetene mine har blitt aura, balansehealing, visdomsord via kanalisert håndskrift, og lære bort metoder til folk for at de skal kunne finne og bruke sine egne evner og indre inspirasjonskilder.

Nå trenger du ikke lenger å sitte passivt og bare filosofere over mulighetene dine.                   Du kan velge å gå litt mer praktisk til verks, og da kan en miniutdannelse fra Inspiratorskolen være en hjelp for deg .

Del denne siden